Saturday, July 25, 2009

Tiada Lagi Bola...!


Dah tak boleh layan bola lagi... musim sudah berakhir.
Dah tak boleh layan bola lagi...!!!

Saluran sukan di Astro naik lagi...???
Itu naik, ini naik, pelbagai alasan akan direka untuk elak warga pengguna naik darah...

Pihak kami berusaha untuk menyerap kos tetapi... bla bla bla bla!

Pihak syarikat terpaksa membuat penilaian baru akibat... bla bla bla bla!

Kat mana aku nak relax layan Chelsea nanti??
Maka satu keputusan drastik juga telah aku ambik,


Terminate the account...!!!


*eleh, Astro takkan rugi bila aku sorang yang tutup, aku pun tak mati tak tengok Astro...!










.

11 comments:

  1. really!!!...ia ke nie??? xnak tgk singa biru ker?? :)

    ReplyDelete
  2. err... err...

    *hati sedang berbelah bahagi.

    ReplyDelete
  3. naper?..frust eh..chelsea x der beli star...haha..nasib JT x blah...

    naik pun naik la..x larat arr tiap2 minggu nak layan kat mamak..

    ReplyDelete
  4. heheheheee....
    memula sure la konon.... kendian dah mula goyang... sekarang?????

    ReplyDelete
  5. berteromber,
    hahaha... astro cekik darah la bro!



    zonaku,
    tutup pun takpe, rumah mak ada astro.

    ReplyDelete
  6. ala die..rugi kalo lu stop..kat RTM ngan TV3,7,9 bukannya ada pun live EPL.

    ReplyDelete
  7. bro... takpe, rumah mak gua ada Astro.

    ReplyDelete
  8. kedai mamak ada tewww.. ehehe

    ReplyDelete
  9. encik me,
    mamak ni besar belanja bro, teh ais lain, nes tarik lain... prata banjir lain.

    adoi!

    ReplyDelete