Tuesday, December 30, 2008

Kasih Baru...

Semakin jauh aku tinggalkan setiap minit bersama engkau, senyum itu,
nama itu, makin kerap kau muncul setiap malam dan mengganggu tidur ini,
mungkin kenangan kita cukup kuat untuk aku lupakan segala2nya,
restoran kegemaran kita, turun naik mahkamah bersama, setiap cawan
ice blended, setiap mangkuk mushroom soup, setiap keping pizza dan
taburan extra parmesan... semuanya bermula bila aku nyatakan keinginan
untuk bersama makan malam yang aku luahkan pada kerani cantik manis
member kau tu, aku tau dia pastinya akan bercerita itu dan ini...

Anez, walaupun satu masa nanti aku berkasih baru, mungkin lebih istimewa
darimu atau kurang dari itu, aku takkan bisa lari dari memori ini.








.

2 comments:

  1. anez forever erk????

    ~~:p baru berkesempatan baca blog...x sangka org tu dah ade blog baru...=)
    ~~"pape pun teruskan lew berblog...hehehe...~,insysaallah jue akan jadi penyokong setia...yippiea... =)

    ReplyDelete